Inte så mycket på hjärtat

2010-11-08 / 21:32:31
Sitter nu och har precis gjort en spellista på youtube.
Eftersom min älskling är så snäll har han laddat ner sportify, men har ingen inloggning så får sitta på hans :) Men gick inte att lyssna båda samtidigt så blev erbjuden att ha sportify, men kunde inte sno de av han ^^

Så sitter och surar eftersom låtarna inte laddas tillräckligt snabbt.. Men men :P

Åt innan pasta och pastasås :D Gott var de !! Sen bakade mamma colakakor så nu sitter vi och gottar oss :)
Vet igentligen inte vad jag hade på hjärtat. Men hade inget bättre för mej och jag har ju lovat att jag ska uppdatera mer :)


Ska kolla runt lite på nätet nu. Och om jag kanske har tur så kanske jag hittar jag kanske ett kul test som jag lägger upp här. Annars får ni ha de så bra ! Puss.









TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: