Ingen ensemble, så sitter och ugglar ..

2010-11-09 / 09:33:59
Jahopp då sitter man här igen i köket..
Skulle precis springa till bussen och kollade på min tele och såg att jag fått ett sms från Sara som sa att vi inte har ngn ensemble idag.
Vilket då betyder att jag inte börjar halv 10, utan tjugo i 12. Så då gick man upp sådär 2 timmar för tidigt.. Kul att man får reda på sånt här i tid ... Men men nu är de som det är och jag e redan vaken och sminkad så kan inte gå och lägga mej igen. Så får sitta här och uggla i 2 timmar.
De som stör mej mest, är att när jag börjar slutar Timmy. Lite irriterande faktiskt.. ;)


Nej nu har jag inget mer att säga.. Så ni får ha de så bra tills vi hörs igen :) Puss.




Från 9:ans skolavslutning :)




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: