I stallet med Nikki.

2010-11-03 / 13:51:23
Hej hopp !

Nu sitter jag här hemma och har precis ätit lita mat.
Vaknade idag vad halv 11, gick upp och kollade på tv. Sen skulle mamma till flygstaden så hon passade på att köra mej och Nikki till stallet med.

Kom upp till stallet och mockade och allt de som ska göras, Nikki sprang runt som en dåre hela tiden och hade jätte kul. Sen hämtade jag in Zirona och pysslade om henne lite. Orkade inte rida eftersom jag börjar bli sjuk tror jag så tog de lugnt idag. Pysslade som sagt om henne och släppte sedan ut henne i hagen.
Sen gick jag och Nikki ( som då var blöt från topp till tå eftersom hon sprungit i alla vattenpölar hon set ) till brunnsan och tog bussen hem.

Så nu sitter jag här hemma och tar de lugnt. Ska snart hoppa in i duschen och snart kommer Timmy hit :D

Nej nu ska jag duscha ! Vi hörs ! :)







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: