25 saker

2010-11-19 / 14:50:09
Röker du? - Nej aldrig !

Snusar du? Nej.

Skolkar du? Nej. 

Fixar frukosten själv? - Nja, mamma tar upp brödet resten fixar jag. Om jag inte e hos Älsklingen, då fixar min
pärla de :D

Har du suttit i rätten? - Haha nää. Eller jo med skolan och lyssnat på sån skit rättegång ;P

Har du slagit ner någon? - Nja.

Har du pussat någon av samma kön? - Ja.

Har du varit på strippklubb? - Hahah nää.

Vad gör du när du blöder näsblod? - Försöker stoppa de ?

När grät du senast? Igår. 

Vem kan du prata om allt med? - Timmy, Matilda.

Har du solglasögon? - Inte nu. Tycker inte de behövs inomhus ;)

Vem pussade du senast? Timmy såklart :D

Vem kramade du senast? Timmy. 

Vad är din högsta önskan just nu? Att få åka utomlands med min älskling.

Vad heter din hårspray som du använder? - Använder inte de.

Vem gillar du ? De jag är med.

Vilken färg har tröjan du har på dig? - En vit och en svart.

Har du string på dig just nu? - Nope.

Känner du någon som heter Niklas? - Nja känner och känner. 

Har du bärbar dator? - Mamma har.

Är du blyg? I vissta tillfällen. Tro de eller ej ;)

Vad tänker du på just nu? Att jag skulle vilja gosa ner mej i Timmys famn och sova en timme eller två.














TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: