Ta tag i ditt liv Michelle !

2010-05-12 / 09:39:34
Hejsan.
Nu sitter jag i skolan har tar de lugnt. Ska egentligen renskriva om narkotika. Men tappade min ork och lust..
Så jag tänkte göra ett bloggonlägg.
Idag ska jag ju som sagt fika med Becka på stan. Sen efetrsom vi är lediga imon ska jag sova hos Timmy inatt. Så vet inte om det blir så mycket bloggande i kväll. Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan !

Igår kom min kära pojkvänn väldigt sent hem till Frida. Så fikade vi och satt och snackade. Sen stack jag och Timmy hem till mej och åt kvällsmat. Jenny sov hos oss på kvällen så hon satt och höll på och reta mej hela kvällen. Man kan tro att vi är systrar ibland så som vi håller på !! Sen kollade jag på "Desperate housewivres", efter det borstade jag tänderna och bäddade ner mej i sängen och lyssnade på "så länge vi båda andas".

Nu har vi rast och jag och Matilda har hållt på och fula oss med "ViTal" suttit ovh skrivt massa saker som datorn har fått läsa upp. Mycket roande om ni frågar mej !
Haha nej nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något. Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: