tröstäter

2010-05-06 / 21:27:48
Nu sitter jag och tröstäter kex choklad. Datan dampade så blev ledsen och tyckte att jag förtjänade de :D
Idag har jag inte gjort så mkt. Va förts hos tandläkaren sen gick jag och mamma in till stan och köpte present till Fijah som konfirmerar sej på lör. Sen stack jag tbx till skolan. Skolan va lugnt, kom hem somnade på soffan, vakande gick ut me hunden. Sen stack mamma och bowlade med jobbarkompisarna så jag lagade lite mat och kollade på 2 ½ men. Och u sitter jag här och tröstäter. Tänka sej va !

Va föresten inne på H&M innan idag och hittade en jätte snygg bikini som jag ska köpa ! :D
denna modellen.                                                     fast i denna färgen ! :D

Tyckte den va fin :D Så ska in ngn dag i stan och köpa den :) Mamma har redan lovat att jag ska få den så :D



Nej nu ska jag nog sova xD jag vet kl är ingenting men jag är trött ! ;P Hörs imon ! Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: