Nya skor till ett super väder !

2010-05-22 / 12:09:46
Sådär nu har jag vaknat ! Det är super fint väder idag ! Beach väder ju ! Fy vad skönt !!
Sitter just nu och lyssnar på "så löänge vi båda andas" och fick nyss ett sms av min kära syster att hon vaknat.
Så ska snart fixa mej. Jag och Natta ska ut en runda till stallet, så ska jag få skutta lite på hennes bebis. Ska bli super kul ! :D
Sen så sticker jag till min pärla och tillbringar natten där :) .

Va föresten jätte tomt att vakna idag ! Ingen mamma, ingen hund, ingen katt. Låg helt själv i dubbelsängen. Mamma och Nikki är på spår hela helgen så just nu är det jätte tomt i huset. Ska bli skönt att komma ut en liten stund.

Ååh just de, en sak till. Köpte nya skor igår ! :D Eller ja,,, jag fick av mamma. Super fina.


Eller va tycks ? :D Kollade på ett par andra, men sen kom jag på att Matilda, Matilda och Jessika har sånna. Så fick bli dessa :)


Nej nu måste jag göra mej iordning. Hörs kanske senare ! Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Lisa

Låter som om du har haft en toppen dag :D Skorna va super fina! <3

Kommenterat - 2010-05-22 / 23:36:44
Postat av: Älsklingen

Jag hoppas du skojar med mig Michelle,

Först gick jag och köpte de skorna i juni 09. Sen gick Kim och köpte de i februari (typ) och nu har du köpt dem :O

Folk kommer ju tro att vi inte har någon egen smak :O :O

Eller att vi alla 3 har jävligt bra smak ;)<3

Känner du för att ses snart?<3

Kommenterat - 2010-05-23 / 18:39:48  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Postat av: Greko

Höhö, dessa skorna har ju bara jag, frida och madde ^^

Kommenterat - 2010-05-23 / 19:50:31  | URL - http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/
Postat av: Tilda

madee har väl inte dom ? ^^

Kommenterat - 2010-05-23 / 23:09:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: