Michelle vaxarn Bik

2010-05-28 / 16:02:06
Sådär ja, nu har jag kommit ut från duschen.

Igår kom Timmy till mej vid 6, så åt vi lite, var ute me hunden och kollade på en video som pappa spelat in när jag var 2 år. Fy fan säger jag bara ! Får jag ett barn som e som jag var när jag va liten kommer jag adoptera bort den ! Vilket monster jag var ! Tack mamma och pappa för att ni inte adopterade bort mej eller dumpade mej på gatan ! xD
Sen kom Natta hit en stund, så körde hon mej till Matilda vid 9, vi satt och gosade med hennes kisehungar och snackade skit. Vid 11 stack Natta, då vaxade jag Matildas ben till halv 2 mitt i natten xD Hahaha det var något !
Sedan gick vi och la oss och idag vaknade jag, åt och tog bussen till skolan. Hade evolution prov. Gick sådär. Hade ju behövt VG för att inte sänka mej, men det är jag ytterst tveksam till att jag får dock. Men godkänd blev jag nog iaf, de är jag nästan säker på :)


Nej nu ska jag börja sminka mej. Blir nog inte så mkt bloggande nu på ett tag. Ska till mormor imon och sedan ska jag till Timmy. Men jag kan ju slänga in ett inlägg när jag e hos han ! :D Puss och ha en super bra helg alla !


TimmyPersson <3

 



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: