jag ?

2010-05-10 / 22:07:29
Ja du ... Nu har jag kommit hem. Jag och Matilda spelade lite volleyboll och lita annat, men vi sög på allt så det slutade med att vi låg i gräset och dummade oss. Riktigt skönt med solen som lyste nu. Dock blåste de kallt, men det tar vi inget extra för ! :D

Ja så nu sitter jag här och har sån huvudverk så jag tror att mitt huvud kommer explodera när som helst. Det känns sådär måste jag säga ! Hahah.

Imon ska jag träffa min pärla ( så vidare han inte glömmt bort mej eller ngt )
och på ons blir det fika men Becka. Det var ett tag sen, så vi kommer ha massa att prata om !


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva... Har ont i huvudet och slut på tankar. Så godnatt ! Puss.



P.s jag saknar min pojkvänn !!! och jag har skrivit "jag" 11 ggr nu (Y) xD





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: