jag har insett

2010-05-22 / 00:04:49

Jag har insett att min senaste kyss: fick mej att inse att mitt liv var tbx.


Jag lyssnar på: musik


Jag pratar: med dom som pratar med mej.


Jag tycker om: att sjunga och dansa.


Jag avskyr när folk: ljuger för mej


Min bästa vän är: dom som alltid ställer upp för mej.


Min första vän heter: Tova tror jag.


Kärlek är: underbart så länge det funkar.


När jag borstar tänderna: blir dom rena och fina


När jag lagar mat: blir det allt gott ;)


Jag tänder på: attraktiva killar


Det sexigaste yrket är: sexigt.


Det är charmigt när:  när killar flörtar.


Jag är rädd för: att få leva utan min älskling.


Den värsta känslan är: att bli sviken.


Den bästa känslan är: att bli älskad.


Jag är bäst på: att vara jag.


Jag är sämst på: såra dom jag älskar.


Om jag va ett djur skulle jag vara: ett konstigt djur. ( hahah )


Om jag va en insekt skulle jag vara: liten och äcklig.


Om jag vore ett redskap skulle jag vara:  ännu konstigare än om jag vore ett djur.


Jag kommer alltid att vara: mej själv.


Det finaste som finns är:  kärleken


I sommar: ska jag bli brun och leva livet med mina vänner och min pärla.


Sist jag grät var: för 2 dagar sen.


Jag kan: sjunga och dansa.


Jag kan inte: lära mej glosor, hur mkt jag än vill.


När jag vill tänka går jag: och sätter mej.


När jag bakar så bakar jag:alltid ngt gott, oftast ngt med choklad. 



Min mobiltelefon är: mitt liv typ.



När jag vaknar på morgonen: är jag alltid trött och hungrig.


Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på ljudbok.


Just nu tänker jag på att: jag ska bädda ner mej i min säng och att jag imon får somna intill min älskling.


Bebisar är: små.

Idag har jag: varit på modevisning med Micki.

Ikväll ska jag: inte göra ngt mer än att sova ut.

I morgon kommer jag: fixa p-piller, rida med Natta och sova hos min pärla.

Jag vill verkligen: vara med min älskling för alltid ! <3






Godnatt !
TimmyPersson <3

Det sexigaste yrket är: sexigt.
Det är charmigt när:  när killar flörtar.
Jag är rädd för: att få leva utan min älskling.
Den värsta känslan är: att bli sviken.
Den bästa känslan är: att bli älskad.
Jag är bäst på: att vara jag.
Jag är sämst på: såra dom jag älskar.
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett konstigt djur. ( hahah )
Om jag va en insekt skulle jag vara: liten och äklig.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:  ännu konstigare än om jag vore ett djur.
Jag kommer alltid att vara: mej själv.
Det finaste som finns är:  kärleken
I sommar: ska jag bli brun och leva livet med mina vänner och min pärla.
Sist jag grät var: i ons.
Jag kan: sjunga och dansa.
Jag kan inte: lära mej glosor, hur mkt jag än vill.
När jag vill tänka går jag: och sätter mej.
När jag bakar så bakar jag:alltid ngt gott, oftast ngt med choklad.
Min mobiltelefon är: mitt liv typ.
När jag vaknar på morgonen: är jag alltid trött och hungrig.

Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på ljudbok.
Just nu tänker jag på att: jag ska bädda ner mej i min säng och att jag imon får somna intill min älskling.
Bebisar är: små.
Idag har jag: varit på modevisning med Micki.
Ikväll ska jag: inte göra ngt mer än att sova ut.
I morgon kommer jag: fixa p-piller, rida med Natta och sova hos min pärla.
Jag vill verkligen: vara med min älskling för alltid ! <3

Kommentarer!
Postat av: Billy

Ja men så är de ju... kram :)

Kommenterat - 2010-05-22 / 11:44:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: