Huset doftar liljekonvalj.

2010-05-26 / 20:31:26
Hejsan hejsan!
Nu sitter jag och väntar på frida, som typ gått och dött !? Hon skulle komm till mej kl åtta. KL är nu 25 min över åtta.. Hmm. Jaja hon dyker väl upp.
Var ute en runda med mamma och Nikki och plockade liljekonvaljer.

http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00263/Lilje_263957q.jpg

 

Så nu doftar det i heeela huset ! :)

Idag kommer min älskling hem ! Har saknat dej min pärla ! Så vi ska ses imon :D

Ska även göra nationella labbraporten imon. Vilken start på dagen va. Sen har vi musik och sens lutar vi. Så förhoppningsvis blir det en bra dag endå.

Nej nu ska jag gå ner och måla mina naglar. Vi ses puss.


TimmyPersson <3

 




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: