God natt !

2010-05-14 / 00:24:15
Ojojoj nu är klockan mycket ! Nu är det dags för mej att sova !

Gjorde inte så mkt mer idag än de jag berättat. Efter vi badat kom Max, han körde hem mej, sen somnade jag på soffan, efetr de ringde Lisa så prtade jag lite med henne. sen gick jag och mamma ut och kastade Freespee med Niikita. Sen satte jag mej här.
Tänkte att eftersom jag inte bloggat så mkt idag lägger jag ut ett test och en bild, så jämnar det ut sej ! :D

God natt !


62 frågor för dig som har tråkigt.

1. Hur gammal är du om fem år? 21.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Timmy.
3. Hur lång är du? 1,73.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? How high.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Vem ringde dig senast? Lisa.
7. Vem var ditt senaste sms till? Felicia.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem de e.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För ca 1 timme sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, gröna.
12. När vaknade du idag? 12.35 ^^
13. Vilken är din favoritjulsång? Har ingen spec.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma, Flamma eller hor min älsking.
15. Vilka platser föredrar du minst? Sjukhuset.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus tsm men min pärla. ( Eller ja, jag hoppas. )
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Timmy !
19. Hur stor är din säng? För liten !!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? En stoooor t-shirt och trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 jätte stor :)
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?  Strumpor!
26. Är du social? Hahah japp !
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys !!
28. Vilken är din favoritefterrätt? ÅÅh Holländsktårta ! :D
29. Tycker du om kinamat? Helt okej.

30. Tycker du om kaffe? Nope
31. Vad dricker du till frukost? O'boy
32. Sover du på någon särskild sida? Höger.
33. Kan du spela poker? Hahaha jaa jag äger på de ! :D
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa.
35. Är du beroendemänniska? Ja ibland.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp.
37. Vill du ha barn? Antagligen om några år ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool !
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor.
42. Äger du dyrbara smycken? Nja. Ett halsband som jag fått av min pärla som jag antar va rätt dyrt !
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Top model, Desperate housewives.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Många !

46. Sover du med gosedjur? Nej. Hunden och katten räcker gott och väl !
47. Vad har du för ringsignal? I love rock & roll.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Nepp.
49. Flirtar du mycket? Gjorde innan, men inte längre.
50. Kan du byta olja på bilen? Ingen aning. Men antagligen inte xD
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nepp.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa Så länge vi båda andas.
53. Läser du dagstidningen? Ibland :)
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Haha nää.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En ros tror jag.
58. När var du i kyrkan senast? Förra helgen faktiskt !
60. Vem var/är din favoritlärare på gymnasiet? Ska börja på gymnasiet.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Japp !
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Min pärla.





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: