en underbar helg !

2010-05-03 / 18:05:46
Jag har varit dålig på att uppdatera denna helgen jag vet.
Men var ju hos Jessika i fre som ni vet. Sedan sov jag hos älsklingen, sen stack vi som sagt hem till mej och passade hunden.
Kollade på "Avatar" och "The eye". Slutade som de andra gångerna när jag sett filmerna ;)
Sen gick vi ut med hunden. Och gick sedan och la oss. Första gången jag har en kille som sover här. Kvällen blev kanske inte som jag trott och hoppats på, de va ngt som saknades.. Men det viktigaste var att jag fick somna och vakna upp jämte min älskling.
Vaknade av att Fijah ringde halv 10 på morgonen. Pussade lite på min älskling och gick sedan ut med hunden. Gick upp och la mej på älsklingens bröst och låg där ett tag. Sen hoppade vi in i duschen. Gjorde oss i orning och åt lite frukust. Sedan la vi oss ute i trädgården va super fint väder !
Gick en runda med hunden och sedan åkte vi till älsklingen.

Kändes jätte tomt att komma hem och att lägga sej i sängen utan min pärla. Har fått somna jämte honom i 2 nätter nu och nu helt plötsligt fick jag somna själv. Var jätte tomt.

Nu sitter jag och tar de lugnt. Har super ont i ryggen.. Nu ska jag kolla mina mail sen ska jag gå ner och äta lite kvällsmat. Hörs ! Puss.



TimmyPersson <3


P.s ska berätta om fredagen så fort jag fått bilderna från Jessika och Frida.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: