En slappdag med min älskling.

2010-05-30 / 23:11:00
Hej hopp !
Nu är jag hemma ! Har varit med min älskling hela dagen idag, har bara tagit de lugnt och slappat hela dagen så har inte blivit att jag bloggat.
Dessutom vaknade vi vid 2 också så ^^
Sen duschade vi, åt lite och så fick jag massage :D Sen har vi bara legat och latat oss.

Imon är jag ledig. Har studiedag så. As nice ! Mamma ska på personalmöte så blir ensam hela dagen och halva kvällen :( Men har jag tur kan min kära pojkvänn hålla mej sällskap :D

Nej nu skriker min mage på mej.. Har varit jätte sur på mej hela dagen :( Så ska bädda ner mej i min säng och lyssna på ljudbok. Godnatt ! Puss.



TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: