crazy day

2010-05-25 / 07:57:48
Godmorgon alla söta !
Just nu sitter jag här och tar de lugnt och fruktar för att behöva lämna huset. Det pissregnar nämligen här... Kul...
Idag är det crazy day på skolan. Det betyder att alla klasser fick en bokstav och ska nu klä ut sej till ngt på den bokstaven. Vi fick B. Jag kom inte på ngt alls. Eller jo vi kom på 156747876 olika saker men inget som jag nappade på. Och idag så regnar det så det fick bli mysbyxor och en tröja... Så jag bestämde mej för att jag är Bekväm ! Hah den du ! Haha jag är så fyndig.. Och eftersom det regnar kan jag passa på att vara lite Bitter med ;)

Hahah nej nu måste jag bege mej till helvetet. Hörs. Puss.


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: