inte ens om jag blev pistol hotad mamma ..

2010-03-07 / 12:45:48
godmorgon.
eller ja kl e 12.11 vet inte om de e morgon för er alla, men för mej.
Igår satt jag hemma hos pappa och spelade play station.
Vid halv sju kom Natta och Daniel, så åt vi lite. Sen satte sej Natta vid datorn och Daniel spelade med mej. Matilda och Jessika skulle till Danny och Max men jag kände verkligen inte för att sticka dit.
Hade liksom ställt mej in på att vi skulle va med älsklingen och dom andra killarna, men de blev inte så och då kände jag bara att jag inte ville ngt ... Jag var sur och kinkig och ville ingentiong än att gå och lägga mej. Men mamma hade sagt att jag var tvungen att komme hem tidigt för att jag måste plugga. Så allt kändes bara jobbigt för då skulle jag behöva gå hem från pappa till mamma idag och nej allt va bara skit...

Efter mkt om och men följde jag med Natta, Danne och Carro hem till Nattas och Daniels nya lägnhet. Så kollade vi på "The curious case of Benjamin Buttom" (Benjamin Buttom´s otroliga liv). Har redan sett den men tycker den är jätte bra så ville se den igen.



När kl var 01.40 va filmen slut och då körde Natta mej hem till mamma, så jag skulle slippa ta mej hir idag.
Vi satt och pratade lite men när kl var ca 02.15 låg jag nerbäddad i min säng.


Idag väckte mamma mej 10.30
"Vakna nu, du skulle ju plugga" säger hon.
Jag vänder mej om kollar kl, drar täcket överhuvudet
"Mhm ..."
"Vi går ut och går, men vakna nu och börja plugga"
"
Inte ens om någon pistol hotade mej .." tänkte jag och somnade om.

Vaknade en timme senare av att tvn står på högsta volym där nere och jag har en skrikande katt i sängen som vill att jag ska ge henne lite kärlek. Jag vänder mej om kollar kl 11.30 ... "Hmmm aja får väl gå upp... Snart." Jag kelade lite me Cazinna sen tvingade jag mej upp ur sängen. Gjorde mej själv lite frukust och satte mej här.


det kallar jag en nyttig frukust ! på mackorna är de smör (bregott extrasaltat) ost, skagenröra, skinka och ngn vintermix. och till de varm o´boy. *happy face*

Kl är nu 12.45, vilket betyder att jag skulle ha pluggat i en timme nu ...
Aja får väl sätta igång... Puss


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: