Ullared med Maandrén

2010-03-17 / 22:12:19
God kväll mina trogna underbara läsare !

Just nu sitter jag här och lyssnar på Melissa Horn och håller på att fixa mina naglar. Som ni redan vet har jag och Maandrén varit på Ullared. Orkar inte skriva om hela dagen nu. Gör det sen när jag fått alla bilder och to.m vidoes ! De ni ! Vi passade på att videoblogga ! Så håll koll på det när de dyker upp !
Kortfattat har daegn varit super, underbar, rolig ja allt positvit ! Mycket skratt och en del blickar har vi fått !! Men jag hade riktigt kul ! Ska se om jag hinner ta kort på allt jag köpt och om jag fått bilderna då. Isf lovar jag att uppdatera !
Nej nu ska jag måla mina naglar sen ska jag sova ! Är helt slut !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: