skolan från helvetet !

2010-03-01 / 08:54:29
hejhej bloggen !
nu ska jag snart sticka till skolan så de blir bara ett snabbt inlägg !

igår var en rikgtig seg dag ! kl ringde 09.15 för att jag skulle vakna. hade nämligen bestämt mej för att följa med mamma och äta frukust på grad hotell. angelica fixade de.09-49 åkte vi här ifrån. de va en lång dag i lör så både jag och mamma va sega. år lite frukust. sen åkte vi hem igen. 10.43 ca vi hemma igen. de kallar jag snabbfrukust !
jag gick och la mej i min säng vaknade igen 15.10. hehe. åt lite sen kollade jag på tv.
sedan var jag tvungen att plugga ! denna vecka kommer bli ett helvete !
på ons ska vi lämna in ett arbete om edit paif PÅ FRANKSA !! vi ska också ha ett jätte svårt prov i franska samma dag ! vi ska även lämna in teknikuppgiften, vilket jag fortfarande inte vet vad jag ska skriva om. bra !
jag har matte prov, som alla sa va skit svårt !
och på fre ska vi lämna in so arbetet om 2:a världskroget, hur långt har jag kommit där? jag har läst alla 6334971645709 sidor som de stod i boken. men de räcker inte för ett högre betyg måste man ha olika källor och jag har inte ens börjat skriva.
på ons e de dans också och jag kan den inte... usch det kommer bli en helvetes vecka !!!

senare på kvällen beställde mamma pizza. gott.
kl tio var jag trött och tänkte sova så jag kunde vara utvilad till idag. jag la mej i sängen. men mitt öra dunkade och verkte. jag vred och vände på mej minns 20 ggr. jag hade lock för ena örat hela dagen igår och hörde ingenting på de örat. jippie. kl 3 va jag täppt i hela huvudet och kunde inte somna pga de. halv fyra gick jag upp tog näspuffar och la mej igen. jag somnade kl 4. min kl ringde kl 07.40 idag och då var de dags att gå upp. jippie !

nej nu måste jasg bege mej till helvetet ! jag säger bara en sak: ÅNGERST !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: