Luftslottet som sprängdes

2010-03-04 / 22:45:03
God kväll !
Nu sitter jag här och ska sova strax. Har mailat christain om mer tid till tekniken hoppas inte att han kommer hata mej för mkt !
Var i skolan en liten stund idag, sedan stack jag hem. Sen ringde jag Älsklingen och tyckte att han kunde komma hit. Det tyckte han med så han kom till mej vid halv fem. Sen lagade vi lite mat, åt lite och spelade "vem där?" och gissa vad ? JAG VANN !!! Mohahahah gud va glad jag blev ! Men jag måste nog säga att jag är världens dåligaste vinnare.. Hehe. Så jag gick runt i huset och sjöng att jag vann och inte Timmy. Oj vad jag kommer kunna leva på detta länge ! Hihi.
Sen kollade vi på "Luftslottet som sprängdes" den var helt okej. Men den slutade dåligt tyckte att Lisbhet ( stavning? ) och Michael skulle bli tsm ! Men men.



Nej nu ska jag sova ! Får se om de blir ngn skola för mej.

Tusan också ! Kom precis på att jag glömt ta min medicin ! Måste rusa !! Puss


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: