hemma från skolan.

2010-03-04 / 10:44:48
Godmorgon !
Sitter här just nu och lyssnar på musik. Gick inte till skolan igår, eller idag. första lektionen vi har idag är 2 h matte/ no så jag kände att jag lika gärna kunde vara hemma och jobba på tkenink uppgiften, som ska vara inne imon och som jag inte ens har börjat med, vet fttf inte vad jag ska skirva om!!! Har kolla överallt på hela j*vla nätet finns ingenting om teknikskasystem !!! Hade bara vår damp lärare Christian kunna ge förslag om vad man kunde skirva om hade jag kunnat varit färdig alla redan ! Men nej mkt roligare att sätta IG på en hel klass (Y) Så nu får jag bara hitta ngt snabb som f*n och sedan jobba jobba jobba !! Och sedan hoppas på att jag får de där VGt som jag behöver..
ska dock till skolan 12.40 kan inte missa musiken + att jag måste prata me Margareta, så jag ska plugga till de, sticka till skolan ha en lektion, sticka hem och gissa vad !? då ska jag plugga, plugga och sedan plugga ...



Skickade ju som sagt in min ansökan till Sture här om dagen. Men nu har jag ångrat mej jätte mkt på mitt låt val !! Jag har kommit underfull med att den låten inte stämmer in till min röst alls. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Känns jätte jobbigt! Vill verkligen komma in på Sture med... Men men, finns inte så mkt mer att göra åt de tyvärr .. Får bara hoppas på att gud slutar hata mej och att de kommer gå bra på intagningsprovet !

Nej nu måste jag plugga ! Puss



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: