Gratis bio

2010-03-24 / 11:32:26
Nu tänker jag bara tipsa alla som vill ha gratis presentkort om GratisBio. Det är den bästa sidan jag någonsin blivit medlem i.
Allt man behöver göra är att logga in dagligen, skriva i nåns gästbok och sen får du poäng för det. Poängen blir sedan ditt egna presentkort som du får välja var du vill ha det. Det går hur snabbt som helst att samla ihop till ett presentkort. Och det är super enkelt !
Vill du också få grats presentkort jätte lätt?
Då tycker jag du ska bli medlem helt gratis på länken
http://gratisbio.se/?RecruiterID=256882 .
Anger du mig (michellebik) som värvare får du dessutom 25 poäng extra som start poäng!

Vad väntar du på?
sätt igång !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: