Glad och Sprallig !

2010-03-10 / 22:30:18
God kväll alla bloggläsare !

Nu sitter jag här och håller på att måla naglarna. Cazinna ligger i mitt knä och håller på att ramla ner, men hon envisas att ligga här. Eftersom jag målar naglarna kan jag inte hålla fast henne. Men jag för varnade henne innan hon hoppade... Men jag tror inte hon fattade de.. *Haha*

Hahahah jag dör alldig av skratt när jag ser denna bilden. Bara principen att hon ligger som hon gör, och sedan att jag lyckades fånga just de ögonblicken som hon gäspar på. Hahahaha ( sitter och skrattar för mej själv)



idag har jag varit i skolan, Ida va på gott humör så jag var glad och sprallig som vanligt ! Förutom på no:n som de kasnek kanske hände att jag råkade somna till. Eller på ett finare sätt att säga de på: jag vilade mina ögon !

Drog hem, åt, gick ut me hunden och tog bussen till älsklingen. 60 bussen har aldrig varit i tid så jag tänkte att då behöver jag inte gå 15 min innan. Bussen ska gå 3 min över hel. när kl ar 58 ser jag hur bussen kör där ifårn. Tror ni jag va glad eller ? Så jag fick gå till Brunnsan och ta bussen där ifrån.

Träffade älsklingen i ca 1 ½ timme. synd att de va så liten stund. Men de e bättre än inget. Otroligt skänt att få träffa min pärla igen !

Sen va de dans. Egentligen gick de inte alls bra nu när jag tänker efter.
Men när mamma kom och hämtademej var jag hur glad och sprallig som hels ! *happy face*
Åt lite mat, hoppade in i duschen och nu e jag här. Ska bara fixa mina naglar sen ska jag sova ! Puss !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: