Tillbaks efter dålig uppdatering !

2010-06-12 / 17:09:39
Ojojoj jag har visst inte uppdaterat här på länge !
Jag har inte haft tid, första gången jag sitter vid datan sen sist jag uppdaterade.
Har ju varit skolavslutning och massor.
Men jag lever och mår fint !
Sitter hemma hos älsklingen just nu och han spelar elgitarr. Underbart att sitta och lyssna till ! :) Just nu sitter han och spelar "nothing else matters" ryser i hela kroppen !
Ska berätta mer om vad som har hänt i mitt liv och vad vi gjorde igår. Men just nu ska vi bränna ner "butterfly project".
Ska föresten sova här så blir inte så mycket uppdatering. Pappa ska ut och leka med vapen imon på lv6 ( kanske de hette ) sp jag sover här :)
Men tills vi hörs får ni ha det super ! Puss.
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: