Mitt liv är på topp !

2010-06-13 / 22:52:36
Hejsan !
Nu är jag hemma. Skönt men sjukt tomt utan min pärla.
Har haft 2 super dagar nu ! Idag tog vi de lugnt kollade på "landet för länge sen 2" efter att jag uppdaterat innan. Slutade likadant som 346767654 andra gånger jag sett den ;)

Hahaha blir så glad av att höra denna låten. Har gått och sjungit exakt hela dagen så falskt jag bara kan på denna låten. Så just nu sitter jag och lyssnar på den och fnissar för mej själv.

 

 

 


Har inte sett denna filmen på några år, Tror ni Timmy skrattade åt mej när jag kunde sjunga med i alla låtar endå ?





Sen körde han mej hem, så träffade jag mamma, busade lite med hunden och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Är ganska trött men kan inte med mej att gå och lägga mej nu när jag kan sova hur länge jag vill imon för VI HAR 2 MÅNADERS LOOOOOOV !!! Okej jag kan inte sova längre än till 12 för min hund blir kissig då. Men det är en princip sak att jag kan vara uppe hur länge som helst för de spelar ingen roll om jag e trött imon ! :D:D:D:D
Fy f*n va skönt !!!
Aja nu ska jag kolla runt lite på nätet vi hörs ! :)


Bjuder på en härlig låt som avslut !


 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: