Grattis !

2010-06-18 / 22:23:53
Nu sitter jag här och tar de lugnt. Har galet tråkigt men men ;P
Idag har vi då firat mamma och Natta. Kom hem vid 2 tiden, fixade lite hemma, sen åt jag och mamma, sen somnade jag på soffan :P
Natta och Daniel kom vid 6 tiden, då grillade vi lax och till det blev det ny potatis och kall eller varmsås. Mycket gott !
Sen drog vi ut och spelade bowl. Gick in efter ett tag och fikade lite. Sen somnade Natta på soffan så jag satte mej här.
Imon ska jag kanske va med Fijah, vet inte än, får inte tag i henne ^^
Och på sön är de en väldigt speciell dag !!!! Jag fyller nämligen 16 !!! ;D;D;D;D;D AWESOME !!!
Tihi. Nej nu ska jag kolla runt på nätet. Ska kanske göra om lite bilder,, va ju ett tag sen. Föresten så kommer det nya bilder snart ! Har inte haft några baterier till kameran men tror mamma har köpt nya nu, så snart kommer de nya bilder ! :D


 

 

Jag älskar er ! Tack för att ni alltid har funnist där för mej.






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: