En mycket händelserik dag. Och den har bara börjat :D

2010-06-01 / 14:27:54
Hejsan alla glada bloggläsare !
Nu sitter jag i skolan och tar de lugnt. Vi har so, ska leta upp massa fakta på datan, men hittar inget, så blev deprimerad och gav upp x)
Sen idag när jag slutat skolan ska jag hem, ut me hunden och sen ska jag och mamma till flamma. Ska skutta lite på Pampie. Så vidare Pia inte har glömt de som vanligt ... ^^



Hade dans innan. Mycket roligt måste jag säga ! Har haft dans nu på skoltid denna och förra veckan. Har varit super kul och nu äger jag på att bugga ;D


Tänkte tjata lite på Maddis sen och be henne köra mej hem. Magnus hade fått för sej att vi skulle ha gympa på brottet idag.. Synd bara att han missade en smärre detalj .... Ingen i hela klassen visste om det. Så vi fick håltimme :D Så då åkte jag, Ida och Maddis hem till Maddis, så sen körde hon mej tbx till skolan. Så tycker gott att hon kan köra mej hem :D

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och köra lite nytta. Vi ses kanske senare ikv, om jag inte dött eller ngt ;)


Puss.

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: