7 kg jordgubbar.

2010-06-29 / 23:22:40
Hejsan alla trogna läsare!
Allt bra med er ?
Här är de bra, lite tomt utan min pärla bara.
Jag och mamma pratade om de idag, kom fram till att vi sovit med varandra varje dag i en vecka idag.
Idag åkte Timmy till "
peace and love" idag så sov förstås hos han igår med.

Bråkade lite på kvällen så jag blev sur och gick och la mej. Märkte sedan hur de kom hem varm kärleksfull famn som höll om mej. Vi pratade om de som hänt och Timmy gick ner för att packa.
Vet inte vad som hände om de va för att vi bråkade eller för att han skulle åka eller om jag bara saknade hans närhet. Började hur som helst att gråta. Tassade ner för trappan och möttes av den dära kärleksfulla famnen igen.  Timmy höll om mej och bad om ursäkt för vad som hänt ( han visste inte vad han gjort efter som jag inte sa ngt om de ) men bad ändå om ursäkt. Jag bad han att hålla om mej tills jag somnat och självklart skulle han göra de. Gick upp igen och jag gosade in mej i hans famn. Han låg och pratade med mej en stund, sen blev han tyst.
Jag bad han berätta något för mej så jag kunde somna till hans röst.
Han berättade minnen han hade tsm med mej. Så där låg jag ingosad i hans trygga famn och lyssnade på hans andetag och hans underbara röst.
Behöver jag säga att jag somnade gott ?
Vaknade av att min älskling pussade på mej.
Han frågade om jag ville ha frukust. Ja de ville jag.
Så efter en stund kom min pärla upp med mackor och varm o´boy.
Vilken prins jag har va ?

Så hela morgonen gick åt att önska att tiden kunde gå lite långsammare. Men kl blev för mycket alldeles för snabbt och de va dags för oss att säga hejdå. ( Låter precis som att vi aldrig mer ska ses ! )
Vi kysstes hejdå och jag begav mej hem.

Kom hem somnade på soffan, vaknade vid 12 gick ut me hunden sen tog jag och Frida bussen in till stan och sedan till stenhuggeriet och badade.


När jag kom hem upptäckte jag att mamma köpt en hel back med jordgubbar. Snabb huvudräkning är de ca 7 kg. Så nu har vi ca 7 kg svenska jordgubbar. Så har suttit hela kvällen och bara njutit av dom ! :D

Nu ska jag nog bädda ner mej i min säng. Kommer bli tomt nu när jag somnat och vaknat jämte min älskling.
Men sover jag nu blir de snabbare morgon och de betyder en dag mindre tills han kommer hem !

Godnatt.



TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: