Tråkigt inlägg. Mest bilder ! =)

2010-07-04 / 17:11:43
Herregud vad håller på att hända med min blogg !?
Innan bloggade jag nästan hela tiden och började få flera läsare. Nu bloggar jag nästan inte alls och har inga läsare då heller. Och det värsta är att imon åker jag och kommer inte sitta vid datan förens på lör.
Så nu vet ni eller du som läser detta att jag inte kommer vara tillgänglig här eller ngn annanstans förens på lördag.

Eftersom jag inte har gjort ngt intressant idag tänkte jag lägga upp bilderna från ja sist jag tog bilder ;P
Varsågod!


Mamma köpte som sagt 14 kg jordgubbar men gav bort 7 kg. Så de fick bli jordgubbsmacka ett tag :D
En holländs sak de med tror jag. Har för mej att mamma lärde de sej från morfar. Man tar en jordgubbe delar den på två och krossar den, lägger den på mackan, sockrar lite och klart ! :D


Fixade även naglarna. Har aldrig varit så nöjd med mina naglar som nu !


Fick nya jeans leggings av mamma :D


Skit snygga ! :D


Fick även ett linne.


Snygg i ryggen ! :D


Fick mina födelsedagspresenter av Jenny.


Fick sånnahär förra året så fick de nu med :D


Hahahah höll på att dö av skratt när jag fick dessa ! Jenny tyckte dom va fula, men dom va rosa och bra att ha, så nu är dom mina ;D


Och ett linne :D


TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: