mcträff.

2010-07-20 / 12:17:06
Jo jag lever och jag är urusel på att uppdatera jag vet. Men jag tänker inte be om ursäkt. Jag har inte suttit vid datan på jätte länge och jag har inte haft ngt att skriva om.
Jo visst har de hänt saker men kände helt enkelt inte för att skriva. Jag har ju trotts allt lov eller hur ? ;)


Och till er stora besvikelse kommer jag inte uppdatera så mycket denna veckan heller, antagligen inte nästa heller.
På tors (den 22a) åker jag med Matilda till Danmark på mcträff och är inte hemma förens på sön (den 25e) och då är de exakt 2 veckor sen jag var med min älskling, så ni kan ju gissa vad jag ska göra då ! ;)
Men jag ska försöka skriva så mky på min mobil så ni sedan får reda på allt med.
Men mamma är borta med Anders hela den veckan när jag kommit hem så jag och Timmy ska vara här mån-ons och passa katten. Får se om vi kansek stannar hela veckan eller sticker till han sen. Vet inte.
Hur som helst ska de bli galet skönt att få träffa han igen !! Saknar han något fruktansvärt mycket ! Inte okej att bara åka iväg sådär och lämna sin flickvänn i Sverige !

Jag älskar dej <3



Men det kanske var passande har åkt på en sån j*vla förkylning så jag vet inte vad. Vaknade idag kl 7 av att jag höll på att dö. Har sån idiothosta så jag hostar så mycket att jag till slut inte får någon luft. Sen var jag täppt. Så mamma kom upp med en hosttablett (?) och jag tog näspuffar. Somnade om och vaknade igen vid 10 när mamma väckte mej och sa att hon skulle till stranden. Tvingade i mej frukust, vilket inte var de lätaste när man hostar var 3e sekund ska ni veta ! Men de gick. Nu sitter jag här och hoppas att jag ska bli frisk tills på tors. Har även tappat min röst. Som om de liksom kunde bli bättre ? Liter feber till detta också kanske ? Hmm livets ironi ...




Nej nu måste jag faktiskt sluta för jag måste packa, som mamma tjatat på mej i snart 3 dagar. Vi hörs nog innan jag åker, annars får ni ha de så bra ! Puss.






TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Matilda

Nu är jag ju vän med alla på FB så jag kan nog få hit dom M;)

Kommenterat - 2010-07-20 / 22:50:21  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: