Jag suger...

2010-07-15 / 21:29:06
På att uppdatera, jag vet. Men har inte haft ork eller tid.
Har inte suttit vid datan sen sist jag uppdaterade.
Tänkte faktiskt uppdatera igår, men datan damapde så jag sket i de och gick och la mej ist. Men jag tänker på er ! :D

Idag har jag varit och shoppat på stan med Kim, Matilda och Frida. Tog sedan bussen hem, åt och sedan kom Matilda med moppen och vi körde till östrastranden och badade :)
Så nu är jag kall och stel i fingrarna.
Älsklingen är borta nu som ni säkert vet och innan han åkte ritade jag hemma hos han, han behöll bilden men jag tycker den är ful, så jag lovade han en ny bild. Så tänkte börja på den ikv. Vet inte vad de ska bli än men får kolla igenom mina bilder och se.

Vi hörs och glöm inte att jag tänker på er ! <3



TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: