Ingen vanlig dag imon. Ett grattis kanske ? :D

2010-07-21 / 12:00:36
Kom på att jag inte kommer kunna göra något inlägg imon så jag får skriva de nu.
Imon är det den 22/7-10 och det betyder:

Att jag och min pärla firar 11 månader.
Tiden har gått så fort !
Snart har vi varit tsm i 1 år.
Men ändå känns de som om det var igår vi satt här i mitt kök me Fijah och Max.
Som om de bara var ett litet tag sen vår första kyss.
Vår första fest tsm.
När vi firade en månad.
Och nu sitter vi här 11 månader senare.

De suger dock att jag inte får träffa dej !
Att jag inte Träffat dej på länge och att de nu dröjer lite till.
Men sen när jag kommer hem ska vi bara vara tsm, du och jag !

Jag älskar dej mest min pärla ! <3




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Michelle

grattis <3

Kommenterat - 2010-07-21 / 14:12:01  | URL - http://michellebik.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: