Hemma hos Matilda

2010-07-02 / 16:02:27
Hejsan !
Sitter just nu hemma hos Matilda och håller på att dö av värmen.
Det är 8 st katter som springer runt i detta lilla huset, varav 6 är små små kattungar på 4 och 6 veckor. Så vi kan inte heller öppna ett fönster för att vädra.

Blev inget bloggande igår, stack till stan me Matilda och sedan åkte jag och mamma till vitabandet med hunden och träffade Angelicia, Natta och Daniel. Fikade jordgubbspaj och hade de mysigt. Tog bilder som kommer upp när jag har tid (:
Sen kom Kalle och Markus och hämtade mej så åkte vi till Matilda.
Erik kom hit och Kalle åkte hem.
Matilda målade Eriks naglar glittriga och sedan kollade vi på film.
Sen åkte dom hem och jag och Matilda somnade.


Tog bussen hem vid 11 och tog ut hunden. Och nu är jag tbx.

Orkar inte skriva mer nu.
Ha de bäst !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: