hawaii med bacon ;)

2010-07-30 / 18:27:28
Sitter hemma hos älsklingen nu. Vet inte var han är men tänkte uppdatera lite.
Igår stack jag och Frida till Marinfestivalen, där träffade vi Matilda m, Kim, Becka och hennes tjejkompisar. Efter en stund kom även Timmy och Max.
Kollade på Melissa Horn, som var super ! Och seddan tog jag och Frida bussen hem medans pojkarna skulle fixa med något där hemma hos sej.
Jag och Frida beställde pizza. Blev hawaii med bacon på. Mycket gott !
Sedan kom pojkarna och vi spelade "skit gubbe" och "singnal poker". Jag och Max vann,,, såklart ! :D
Har ännu inte fått bilderna men vill ni ha en smyg titt så kolla in Fridas blogg :)
Nu blir de hem till pappasen och käka lite mat.
Senare ska jag och Timmy bara ta de lugnt och njuta av varandras närhet. Kolla om de kanske to.m går en bra film på tv ? Man kan ju hoppas :)
Vi hörs ! Ni får ha de så bra. Puss.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: