Ett test innan bussen.

2010-07-31 / 14:24:03
Ska snart ta bussen till Timmy men den går inte förens om 10 min så tänkte göra ett snabbt test innan jag dra ! ;D


alla tjejer måste göra testet!

vem ringde dig senast? Fijah.

vem kysste dig senast? Timmy.

vem kramade dig senast? Timmy.

vad har du för bh på dig just nu? En vit och rosa som jag köpte i förgår ! :D

vad har du på dig för trosor nu? Rosa glittriga ( ovanligt att dom va rosa ! )

vad brukar folk få för intryck av dig? Pratglad !

har du någon gång klätt dig horigt? De finns väl folk som tycker de. men jag tycker inte det.

har folk kallat dig slampa? Nja på skämt ! :P

har du kallat någon för slampa? Hahah ja.

har du slått någon riktig hårt? Nej.

använder du parfym? Varje dag.

vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Hmm... Jag vet inte faktiskt :P Min kropp överhuvudtaget ;P

vilka slags killar faller du för? snygga killar ;)

vad kollar du på först hos en kille? håret !

vill du ut och festa nu? Nej vill hem till min pärla !

vad är klockan? 14.22

vad ska du göra nu? Åka buss (Y)


är du social? Oh ja !

känner du att du orkar 2 frågor till? Ja visst.

vad tänker du när du vaknar? Min älskling.

kan du gå utan smink? Ja de gör jag nästan alltid !

TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: