uppdaterning ! med massa bilder från nyår !

2010-01-04 / 12:17:17

kortfattning av de som hänt.
hade skit kul på nyår ! va hos matilda sen stack jag till älskling, så åkte vi till adam och satt där. sen stack jag och älsklingen hem vid 2, sov där. va jätte mysigt ! vaknade vid halv 1 gick ner och hans mamma hade gjort frukust (:
bilder finns på min bdb : lillbikanmatildas bdb : tilduz finns även en liten bit ner på fridas blogg : http://friidaus.blogg.se/

riktigt lyckad kväll må jag säga ! :)

nu snart ska jag göra mej i ordning. ska till varberg me hela släckten ! (:
först ska vi stanna hemma hos micke och lisa och äta där, sedan åker vi vidare och ska se på 3D bio ! :d ska bli kul ! ska kolla på avatar ! :) räknade ut att vi blir 14 st som ska kolla på den x)
fijah har lovat att ta med sej kameran så ska ladda upp lite bilder sedan (:

imon blir det ännu mer bio ! men här i hstd ^^ ska kolla på 2012 med älsklingen :) får passa på att göra så mkt som möjligt nu, nästa vecka börjar skolan :(

aja puss på det !



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: