uppdatering, har visst lite tråkigt ^^

2010-01-08 / 23:30:52

fy vad tråkigt jag har !
detta e rekord ! har aldrig gjort 3 inlägg på samma dag ! :P
säger de hur tråkigt jag har eller ? :P

saknar min älskling fruktansvärt mkt ! :(
vill vara med dej hela tiden älskling !
snart börjar skolan med och då kommer vi inte hinna ses så mkt :(
måste bara säga att jag verkligen har världens bästa pojkvänn !!
finns verkligen alltid där för mej,
som försår sej på mej
och kan sitta ner och lyssna.
jag kan sitta i timmar och bara njuta av att få vara i hans närhet,
och jag vet att han kan göra dsm för mej !
hen är den första pojkvännen som verkligen har fått mej att känna mej älskad
och värdefull !
finns inget ättre än att få vara i hans närhet !
när han kysser mej på kinden
viskar i mitt öra att han älskar mej
och sedan kysser mej på halsen.
hur han skiner upp i ett leende när jag säger att jag älskar han.
ja han är helt enkelt helt underbar
och bäst i hela världen !
och jag är så tacksam för att han finns
och allt han gör !
är så otroligt stolt över min älskade pojkvänn !! <3
och om du läser detta ska du veta att jag litar på dej till 100%
och vill alltid att det ska vara du och jag !
älskar dej av hela mitt hjärta !
och kommer alltid att göra det ! <3




har föresten anmällt mej till dansen nu, hade glömmt de så jag hoppas de ftf finns plats !
fick bli hiphop/jazz denna gånegn :D
ska bli kul ! :)


puss på de.

glömm inte kolla min bdb ! lillbikan


Timmy Persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: