timmys 18års fest

2010-02-01 / 00:18:58
lördag 30:e januari 2010:

vaknade vid halv 12, var helt slut och hade ont i hela kroppen !
började stappla ner för trappan och åt frukust.
hoppade in i duschen,
åt me daniel, vi skulle göra äggmackor, men när äggen var klara tyckte daniel att de va tråkigt att göra som vanligt, så han kastade äggen på golvet !
okej så gick de inet alls till,, men nästan ! äggen hade fastnat i äggkokaren så de blir typ baksug eller något så äggen ramlade på golvet.
men det gick endå !
halv fyra skulle jag ta bussen till timmy, men bussen va sen som vanligt ! tänkte att jag tar bussen från österskan 16.50. när jag kom var självklart den bussen sen med !
efter 20 min kom den bussen. jag räknade att det var 22 personer som skulle på bussen, och när bussen kom var den typ redan full.
när alla var på skulle vi åka. men då gick det inte att stänga dörren !? så det tog extra lång tid. efter en stund slutade det med att chauffören stängde dörrarna med hjälp av ngn spak som man ska ha om bussen krockar och man måste ut. bussen börjar rulla och när han svänger öppnas dörrarna, alla börjar skrika och jag funderar starkt på att hoppa av och gå ist !
chauffören fixar det, men sen när ngn ska av märker vi att stoppknapparna inte funkar !
kom igen ! så när man skulle av fick man säga till chauffören och hoppa av längst fram i bussen, eftersom de andra dörrarna inte gick att öppna. bussen stannade vid högskolan och jag kastade mej av, det tog mej 1 timme att ta mej till timmy. det brukar ta 20 min. det skulle gå fortare att gå !
vid fem kom det gäster hem till timmy. vi skulle fira att han fyllt år :)
så då blev det mat och tårta. mycket trevligt !
sen vid tio, halv elva stack jag till jessika. hon hade fått låna hennes brors lägenhet så satt vi där och tog det lugnt.
sov sedan hos matilda :)
lugnt kväll och trvlig kväll.

gick inte att ladda upp bilder just nu :(
får göra de imon ! så det kommer !
nu ska jag kolla runt lite mer på nätet sen blir de sov dags !


puss <3


Timmy Persson <3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: