snöstorm :(

2010-01-27 / 22:43:29
hejhej alla läsare !

nu sitter jag här nyduschasd och lyssnar på musik :)
skolan idag, segt! hade no-prov, gick la sådär ..
sen va meningen att jag skulle till stan med älskling men det var ju snöstorm ute (Y)
sen skulle jag till dansen, men mamma skulle inte kunna hämta mej, för de va så mycket snö .. så fick hoppa de idag :(


igår va jag och fikade me matilda på stan :)
sen stack vi hem till mej och sov här.



haha denna bilden asså ! matilda hade tråkigt och då slutade det såhär ! xd


imon blir de till att ta de lugnt tsm med min älskling som fyller stor pojke ! :D så de ska vi fira !

puss på det !


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Postat av: Matilda

vaffan , xD

Kommenterat - 2010-01-30 / 13:08:43  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: