shopping dags :D

2010-01-17 / 13:27:52
hejhej !
nu sitter jag här och ska snart göra mej iordning för att åka och shoppa skor ! :D
sen kommer älsklingen hit så ska vi mysa lite :)


mamma skulle bädda rent, men vår prinssesa till katt tyckte att hon kunde vänta med de, eftersom hon faktiskt låg och sov på kuddarna...



igår stack jag till älsklingen vid 2,
kom dit,
kollade på tv,
badade bubbel bad i säkert 3 timmar !
la oss och gosade och pratade i hans rum,
gick ner och åt fläskkottlet ( tror jag de va ^^ ) macaroner och en jätte god sås till det !
sedan satte vi oss vid datan och timmy spelade lite gitarr ochjag sjöng till :)
satt nog där i 2 ½ timme ^^
efetr de kom max och timmy tyckte ju såklart att jag skulle sjunga för han med, så efte mkt tjat gjorde jag de :P
sen va de dags för mej att ta bussen hem.
kom hem kollade på tv,
gick och la mej vid tolv :)




Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: