målar naglarna

2010-01-25 / 22:54:55
hejhej bloggen !
har precis målat naglarna ! så de går inte fort att skriva ! men det tar vi inget extra för ! ;D
skolan va riktigt soft idag !
först eng, lyssnade bara på "the boy in striped pyjamas" ^^
sen mentorstid, lyssnade på musik då !
sen matte, gick igenom no provet vi ska ha på tors, jag lyssnade på  musik och spelade guitar hero på idas mobil xD
sen slutade vi ! :D

tog bussen till dansen vid fem, bussen va 9 min sen (Y) va sviiint kallt ute !
va tidigt i stan, så stck till älsklingen en snabbis. han har piercat ögonbrynet ! skiit fint ! :D
sen va de dans. gick jätte bra ! :)
på ons ska jag pröva på hiohop/jazz nivå 2 :) ska bli kul !



fick ju fira min och Timmys 5 månaders dag ! :D fler bilder på: www.friidaus.blogg.se

puss på det !


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: