första dagen i skolan!

2010-01-11 / 22:59:32
försa dagen i skolan idag. de va som vanligt. fick läxa tills imon härligt liksom (Y) vi hann inte ens till skolan innan vi fick läxor och arbete ! jag kan knappt bärga mej till imon ....
hade gympa idag med, de gick bra så då blev jag glad.
påvägen hem från skolan ringde jag älsklingen som blev glatt överraskad :D
han piggade upp mej :)

senare på kvällen åt vi lite mat och sedan åkte vi och kollade på en lägenhet. inte för att mamma ville ha den. men till senare i höst när vi ska flytta, nu har vi kollat på nästan alla lägenheter på beckagård, så nu vet vi hur de ser ut när vi ska flytta.
känns konstigt att flytta, både vill och inte vill ..
jag trivs här hemma, de e nära till älsklingen, nära till stan, skolan och viktigast nära till mina vänner !
men sen samtidigt kan de vaar skönt att flytta de betyder juh att natta och daniel flyttar och jag blir själv med mamma.
men jag vet inte, vi får väl se hur de blir !



aja nej nu ska jag borsta tänderna och sedan ska ajg lägga mej i sängen och lyssna på "om jag kunde drömma" :)
puss på det !

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: