5 månader me min älskling <3

2010-01-23 / 11:37:38

ojojoj nu sitter jag här och upptäckte precis att micki fixat min blogg ! :D tack gumman ! :D
så nu äntligen kan ni läsa vad det står igen ! ;D

just nu sitter jag hemma hos pappa och bråkar me datan (Y)
pappa e på jobbet, han slutar om ca 1 ½ timme, får se om min kära pojkvänn har vaknat tills dess ;P

idag ska jag till älsklingen en snabbis sen blir de till att sova hos matilda ! :D

igår firade jag och älsklingen 5 månader !! :D

känns helt otroligt bra !
jag älskar dej obeskrivligt mycket.
och är så otroligt tacksam för allt du för för mej !
jag hoppas att det alltd kommer vara du och jag
och att du får känna desamma som jag får,
älskad och värdefull !
jag älskar dej min underbara pärla ! <3



nej nu ska jagt kolla lite på nätet,
see yaa !
kisses <3


Timmy Persson <3

Kommentarer!
Postat av: Mikki

Blir nästan avis för din är snyggare än min :O

menmen.. säg till om du vill ha en annan header eller någonting annat^^ <3

Kommenterat - 2010-01-24 / 00:00:03  | URL - http://mmikkii.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: