värmeutslag på vintern ?

2010-02-04 / 21:00:23
sitter och slöar vid datan.
mitt knä hatar mej så jag kan inte gå (Y)
så sitter stilla så mkt jag kan ;P
fick ngn super dunder mega salva av daniel som tydligen skulle vara jätte bra som skulle värma bla bla bla.
du känns de som hela mitt ben brinner (Y)
daniel sa att han tog lite mkt och fick värmeutslag.
jag har haft de i ca 2 timmar och har nu feta värmeutslag över hela knär jag med ! xD
aja de tar vi inget extra för ! ;D


imon blir de skola sen ska vi hem till jessika :) och chilla. ska sova hos matilda :)
på lör blire hem till frida som ska ha 16 årsfest ! :D ska bli kul ! :) sover sedan hos henne.
på sön får jag se om jag e me älsklingen kanske ;D

nu ska jag glo runt lite på nätet :)


hahaha bild från madison. bara älskar denna bilden, bara grejen att jag och kim har mysbyxor. och sedan den underbara minen som jag göra som körsbäret på päronet ;D

pusspuss

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: