max 18års fest

2010-02-22 / 10:57:42
hejhej!
förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag. har varit jätte dålig.. igen !

hade jätte kul i fre hos max :D har bara fått bilderna från frida, men kommer från jessika sen med. här e fridas sålänge iaf ! :D

adam, max, jag och timmy


percy, johan och emil ( ? ) har fått hjärnsläpp har helt glömmt bort vad han hette. men de kommer snart ! :D


adam, max och timmy



becka, adam, max och timmy.
max öppnade sin present från oss tjejer, bakispiller..


adam, max och timmy.
max öppnade sin andra present från oss tjejer, självlysande kondomer ! och så fick han förfest spelet ;D


matilda, jag, adam och max. ( en vääldigt glad max ;D )


max, matilda, jag, timmy och fidde.


jessika och max.
ett sött par inte sant ? :D


kim, jag, timmy, matilda, emil (?) och matilda.
kim ser ju jätte roand ut xD


matte och becka


kim, becka och matilda


max och percy goes wild


becka och jessika skulle visa hur det skulle gå till !


och det belv självklart sång för maxen !
percy, johan, becka, max och adam ( som passade på att dansa en dans för oss alla ;) )

efter de blev de tårta ! super god !
adam, timmy, jag och kim


hahaha underbar bild ! :D som får avsluta de hela!
kim, matilda och fidde


som sagt hade jätte kul ! tack alla ! spec max ! :D
men denna kvällen har man ju fått sota för ! har varit sjuk sen jag kom hem, legat med feber, huvudverk som skulle kunna döda elefanter och halsont !
så jag har knaprat piller och halstabletter.
får hoppas att jag blir bättre snart ! måste ju få träffa min älskling snart !

vi firar faktiskt ett halvår idag ! :D <3

Timmy Persson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: