städat !

2010-02-19 / 14:02:33
hej hopp.
nu sitter jag här och tar de lugnt.
är ftf sjuk .. jippie.
men idag har jag varit aktiv !
vaknade som vanligt vid 7. gick ner och åt frukust.
min mage hatade mej så jag gick och la mej igen.
sedan vakande jag vid 10 kollade lite på tv.
sen fick jag ett ryck och städade min garderob.
nu har jag sorterat alla mina kläder efter färg.
jag slängde 3 påsar med kläder.
så nu e jag stolt över mej själv !
sedan åt jag lunch vid 12, sedan gick jag e runda med hund.
efetr de rakade jag mina ben, så nu e dom mjuka fina.
så nu sitter jag här.


ska ta bussen om en halv timme till stan, ska till sjkugymnasten.
sen tar jag bussen hem, packar en liten väska och tar sedan bussen till matilda.

nej nu ska jag fixa mej !

puss !


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: