snabb uppdatering innan skolan :)

2010-02-10 / 08:11:11
hejhej
sitter här och lyssnar på musik. börjar inte förens om 40 min ungefär. så tänkte passa på att blogga ;D
idag e de skola till kl 3. sen ska jag till älsklingen. ikv e de dans men jag får inte vara med .. men så gå dit iaf kolla om jag kan vara med på ngt. och då missar jag heller inte lika mkt när jag ser på (Y) :)

har ftf jätte ont i knät :/ har tagi 3 piller sen igår kväll. men de tar kanske tid innan de funkar .. vi får hoppas iaf.
nu ska jag kolla min hotmail sen ska jag pallra mej iväg till micki. e ju kattvakt hela veckan. så dom ska vi mata innan skolan ;)

tacksamt att tvätta här hemma ! cazinaa tyckte hon kunde sova på vår tvätt ist för i min säng ;) min lilla prinssesa

puss


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: