skooola

2010-02-04 / 09:52:39
hejhej.
nu sitter jag här jämte micki. ska snart dra till skolan. as soft dag idag, har bara två lektioner. vi börjar me matte/no. sdka ha nationella idag (Y)
sen har vi 30 min lugn, och sedan två timmar med musik :)



igår fikade jag med matilda på stan. orkade inte gå till skoaln, vi hade en lektion 2½ timmes håltimme och sedan bio. hata gbg (Y) den filmen suger sp hårt så jag stannade hemma.
så vi stack till stan och fikade :)
sedna fixade vi present till frida :D
sedan stack vi hem till timmy och fixade en fiiiiin fiiin dikt till henne x)
sedan var det dans. det gick jätte bra :)
så nu har jag bytat till hiphop/jazz nivå 2 :D
men fick ju självklart fan för att jag tränat idag av mitt knä.. aja de är bara till att ta de lugnt och börja träna nästa vecka igen :D

puss på det !



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: