sjukhuset :(

2010-02-09 / 07:58:35
sitter just nu och ska snart bege mej till skolan :)

helgen har varit bra ! :)
i söndes stack jag till älsklingen. va galet skönt att träffa han !
igår gjorde jag inte alls mkt. kom hem vid 12 för vi fick sluta då :D gick ut me hunden och somnade på soffan ;P

så såg man ut igår. de va en slapp dag, så fick bli en inbakad fläta i luggen, uppsatt i en toffs och mysbyxor ^^

idag har vi nationella i svenska, läsförståelse. vi ska sitta i 80 min. 80 min de e ju ingenting ! 80 min att svara på fråfor från ett häfte på 15 sidor ! aja vi får se hur de går !

mamma skulle även ringa sjukhuset idag. mitt knä har inte alls blivit bättre.. snarare sämre. så jag ska antagligen till sjukan idag med. min plan är att ta de lugnt och sedan vara med på dansen imon. får se vad läkaren säger om de ! håll tummarna för mej !  :D
nej nu ska jag sticka till skolan !


puss

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: