mensik skada (Y)

2010-02-10 / 22:12:52
hejhej
sitter här hemma och har kollat min bdb och lyssnat på lite musik ^^
docktorn ringde idag och sa att jag antagligen hade en menisk skada. jag ska vila, äta medicin och gåt ill sjukgymnast.
vilade jag idag ?
nej, jag va såklart på dansen ! de va jätte kul och just nu ågrar jag de inte ! :D
men jag antar att jag kommer må som jag förtjänar imon !
hade afrodans som uppvärmning idag, va super kul ! :D


va me älsklingen en snabbis innan dansen med. skönt att få träffa han igen ! :)

nej nu ska jag ner och ta smärtstillande och kolla på tv me mamma. va ngt program, it´s ypu or the dog, tror jag de hette ;P

aja puss




Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: