från percy till simon

2010-02-14 / 14:07:50
gårdagen var kul !
kvällen började hemma hos matilda a, vi satt och chillade. sed började vi fixa oss, jag hade matildas svarta klänning som jag hade på madison :)
sen åt vi lite, klädde på oss så körde matildas pappa och in till matilda m, vi hämtade även upp jessika på vägen :)
satt hos matilda en lite stund, sen drog vi in till alladin så köpte matilda a och jessika red bull och läsk och jag och matilda köpte tugummi xD
tog bussen från alladin till österskan och hoppade sedan på 40 till lördagsgränd, där percy hade lite chillfest :)
satt där till halv 1 typ. mkt trevlig, spelade spel och pratade.
sedan skulle egentligen grabbarna in till stan och sticka till krogen, men vi stack alla hem till simon ist :)
mkt trevligt där! grabbarna stod och spelade gitarr och piano för oss. gjorde egna låtar till var och en av oss tjejer.
mycket trevligt ! :) blev en del skratt ! :D
vid 3 tog jag och matilda m bussen hem och sov hos henne. :)


(gammal bild) adam, percy, fidde, matte och simon.

 

älsklingen och max (ändå bilden på dom tsm ;P)

 

och jessika, matilda a, jag och matilda m

 



om en timme kommer timmy, angelicia och alex så ska vi äta semlor och ha de lite mysigt nu så på alla <3 dag ! :)

puss på det ! :D


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: